Uiteindelijk niet bij Vicky geweest - zij werkt niet meer op woensdag, maar bij een nieuwe medewerkster. Zeer vriendelijk en vlotte persoon. Het was mijn eerste Brazilian en ze heeft dat goed gedaan. 1 ster minder omdat ik bij het thuiskomen zag dat er nog wel wat haartjes achter waren gebleven op sommige plekken / dat ze niet ver genoeg was gegaan op mijn bikinilijn.
Réalisé par vicky•Épilation du maillot brésilien
Lisanne•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Stiptheid en netheid zijn de stokpaardjes van Vicky!
Réalisé par vicky•Épilation du maillot brésilien
Anoniem•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Altijd super punctueel, pijnloos en heel nauwkeurig.