Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
358 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Such a delicate and professional service!
top! ik ben tevreden, steeds beste resultaat
Viktoria is the best! Her attention to details is outstanding. My nails look fantastic and they are stronger than ever.
Heel tevreden met mijn biab nagels, geplaatst met veel oog voor detail!
Zeer proffesionele nagelstyliste die tot de perfectie van je nageltjes gaat. Aangename & hygiënisch setting. Ben dolgelukkig met mijn prachtige nageltjes ,danku Viktoria !!!!!!
32
1
32
33
34
56
34