Elke maand zijn mijn nageltjes tip top in orde, als ik het eens niet weet? Bauke heeft altijd wel ideetjes!
Jennifer•il y a 4 mois
Avis vérifié
Heel vriendelijk .
Nicole•il y a 4 mois
Avis vérifié
Super vriendelijk en wimpers mooi geplaatst 😘
Magda •il y a 4 mois
Avis vérifié
Ik ben heel tevreden over mijn wimperlifting bij hen. Het resultaat is altijd mooi en professioneel. Ze zijn bovendien erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!