Ik was ergens anders gegaan omdat ik meerdere behandelingen had geboekt, een gelaatsverzorging,…
Men gelnagels zagen eruit als plaknagels van het kruidvat!Daar kon ik absoluut niet meer gaan werken en La Dea heeft me de dag erna gereden en de nagels exact zoals de inspo foto gedaan.
Ines•il y a 2 mois
Avis vérifié
Heel vriendelijk en zeer mooi werk
Elicia•il y a 2 mois
Avis vérifié
Altijd mega tevreden !!
Best lash artist ever
Ellen•il y a 2 mois
Avis vérifié
Altijd in orde!!!
Merci
Ona•il y a 2 mois
Avis vérifié
Het resultaat past totaal niet bij mij: de wimpers zijn veel te dik en helemaal niet mooi. Ze hebben me vooraf geen enkel voorbeeld getoond en alles werd heel gehaast gedaan. Als je Aziatisch bent, zoek dan een ander salon dat ervaring heeft met jouw oogvorm. Ik heb hier meer dan 100 euro betaald voor een lelijk resultaat. Ik heb er echt spijt van.