Ponctualité et accueil chaleureux. Sara et Vera sont très sympathiques. Soin parfait, j’y retournerai avec grand plaisir!
Réalisé par Vera
Nora Megbil•il y a presque 8 ans
Avis vérifié
Superbe
Réalisé par Vera
Rossella Paino•il y a presque 8 ans
Avis vérifié
Vriendelijk,stellen je op je gemak. Je krijgt een wegwerpslipje om aan te doen tijdens het waxen wat zeer fijn Is omdat je je dan toch niet heel de tijd super naakt voelt. Prijs kwaliteit echt top!