Eerste keer KnipEnz. Gezellige babbel met Sabrina. Ik ben heel blij met mijn nieuwe coupe! Heb er al direct veel complimenten over gekregen. Dus toppie en bedankt Sabrina!
Ingrid•il y a 10 mois
Avis vérifié
Super goede kapper vertrekken altijd zeer tevreden .
En een supertoffe madam 👍🏽
Noemi•il y a 10 mois
Avis vérifié
Vriendelijke dame dat haar job met hart en ziel uitvoert.
Réalisé par Sabrina•Coupe homme
steven•il y a 10 mois
Avis vérifié
Elke keer gelukkig als ik buitenkom . Zalige kapster, vriendelijk en altijd een babbeltje doen .
Geef ze meestal carte blanch maar altijd tevreden
Réalisé par Sabrina•Coupe femme
Nancy•il y a 11 mois
Avis vérifié
Heel tevreden met de knipbeurt en de vriendelijkheid, zoals steeds :-)