Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
218 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Eerste keer KnipEnz. Gezellige babbel met Sabrina. Ik ben heel blij met mijn nieuwe coupe! Heb er al direct veel complimenten over gekregen. Dus toppie en bedankt Sabrina!
Super goede kapper vertrekken altijd zeer tevreden . En een supertoffe madam 👍🏽
Vriendelijke dame dat haar job met hart en ziel uitvoert.
Elke keer gelukkig als ik buitenkom . Zalige kapster, vriendelijk en altijd een babbeltje doen . Geef ze meestal carte blanch maar altijd tevreden
Heel tevreden met de knipbeurt en de vriendelijkheid, zoals steeds :-)
3
1
3
4
5
31
5