super goed met kleuren van haren , ben er heel tevreden van, ze weet wat ze doet ,
Réalisé par Zeynep Erdönmez•Coloration cheveux femme
Carina•il y a 4 mois
Avis vérifié
Beste kapster!!!
Hilal•il y a 5 mois
Avis vérifié
De kapster is vriendelijk maar de knipbeurt bestond uit 6 schaarknippen, de schort werd meteen daarna weggehaald zonder te vragen of ik het goed vond. Ze was gehaast om een andere klant te dienen denk ik. Daarnaast betaalde ik plots €7 meer dan de prijs die op treatwell stond.
Ik wil geen klanten afschrikken met deze review, eerder feedback naar de kapster toe.
Want ik zag dat ze met andere klanten wel heel zorgzaam omging.
Réalisé par Zeynep Erdönmez•Coupe femme
Joke•il y a 5 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
vriendelijke kapster , vlotte babbel en kapsel goed geknipt .
Zeer tevreden.