Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
522 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Altijd een zeer fijne ervaring. Deze keer was er een extra behandeling bij als lentespecial. Heel leuk om op die manier nieuwe dingen te ontdekken.
Erg aangename behandeling, elke behandeling is anders en verrassend. Dankjewel Kaat, ik kom zeker terug!
Een eerste kennismaking Laura (junior expert) De lente behandeling die echt zo voorbij vloog, Hele zachte gezichtsmassage en fijne verzorging waar mijn huid dankbaar voor is. De kleine ritueeltjes van vernevelen en kwast massage tot oogcompres 🩷
Fantastische ervaring ik kom terug
De seizoensbehandeling bij Kaatje was weer fantastisch, met zachte fluwelen handen raakt ze je huid aan, soms vlinderlicht soms stevig, en brengt de meest heerlijke crèmes met lekkere geurtjes aan. Je gezicht herleeft onder ervaren handen. Door de rust die ze zelf uitstraalt en de sereniteit in de kamer kom je naast het kabbelend beekje helemaal tot rust. Je huid herleeft. Een wondje dat maar niet wilde helen was na haar behandeling miraculeus verdwenen. Werkelijk top!