Vlotte, aangenaam moment en het resultaat super ok.
Réalisé par Isabelle Gryson•Balayage
Isabelle kesteloot•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Super vriendelijk en aangenaam. Ik kon genieten van die lekkere massage.
Je ziet dat deze vrouw veel ervaring heeft en ook dit deelt, ik kom zeker terug. Bedankt
Réalisé par Isabelle Gryson•
Vernis semi-permanent piedsVoir plus...
Seda•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
je kan geen betere kapster vinden: wassen, verzorgen en knippen steeds op een adequate manier met een vriendelijk gebaar!
dankjewel!
Réalisé par Isabelle Gryson•Coupe femme
Vanhullebusch•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Super ontvangst en advies met oog voor detail
Réalisé par Isabelle Gryson•Coupe homme
Ignace•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Wauwie, ik heb nu, twee dagen na mijn brushing,nog genot ervan. Zalig!!! Dankjewel Isabelle voor de zoals steeds, hartelijke ontvangst!!