Réalisé par Isabelle Gryson•Coloration tête complète femme
Hilde•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Isabelle stelt je gerust ze is terecht zeker van haar resultaat en laat je genieten van de behandeling, een aanrader
Réalisé par Isabelle Gryson•
Pédicure médicaleVoir plus...
CHRIS•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Perfecte gastvrouw, huiskamergevoel in haar salon zorgt voor ontspanning en me-time. Hier wordt je vakkundig verwend. Altijd goed gezind en geeft uitgebreide uitleg over haar producten en bijhorende behandeling.
Réalisé par Isabelle Gryson•Coupe femme
Kathleen•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Een top dame.. alles was dik in orde ;-)
Réalisé par Isabelle Gryson•
Pédicure médicaleVoir plus...
Bokar•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Na een korte knipbeurt lag mijn haar weer helemaal in de plooi: ik had weer een mooi, gemakkelijk te onderhouden kapsel.
Supertevreden was ik ook over de gelaatsverzorging : de kwaliteitsvolle producten, de ervarenheid van Isabelle hebben nogmaals hun efficiëntie bewezen. Mijn huid zag er bijzonder fris en gezond uit en... mijn rimpels waren veel discreter geworden. Die behandeling is echt een aanrader. Ik werd daarna nog vakkundig en smaakvol gemaquilleerd.
Dank, Isabelle!