Beste gellak manicure ever! Je vind het nergens anders beter 💅❤️ Ik kom hier minstens om de drie weken sinds 2 jaar. Ik boek altijd bij Valentina en soms ook Kateryna.
Vernis semi-permanent mains
Rebecca•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Meer dan ok
Réalisé par Helen•Beauté des pieds
Anonyme•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Love love love!
Réalisé par Kateryna•Vernis semi-permanent mains
Marie•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Heel professioneel, aardig en perfectionistisch ❤️