Very professional staff, friendly and efficient. Worked detail orientated and created a safe environment. Everything was clean and well done.
Réalisé par Anastasia•Manucure
Regina•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Ik ben hier nu al een aantal maanden klant en ga nooit meer weg hier. Het is zo fijn en rustig vertoeven hier in het grote en mooie salon en de service is uitstekend. De dames die hier werken zijn uiterst professioneel en zijn duidelijk een expert in hun vak. De manicures en pedicures worden altijd heel zorgvuldig uitgevoerd. Valentina en Anastasia zijn absolute toppers!
Beauté des pieds
isabelle•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Top.
Manucure
Greet•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Professioneel en vriendelijk ! Top 👍
Épilation du visage femmeVoir plus...
Edith•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Zoals altijd topp, top service en top behandeling!