Heloisa is TOP TOP TOP!
Elke afspraak is weer een fantastische beleving, heloisa is lief, zorgzaam, uitstekend in wat ze doet! Elke keer verlaat ik het salon met prachtige wimpers en ben ik zo gelukkig omdat ik weet dat ik de beste behandeling heb gekregen.
Réalisé par Heloisa
Vanessa•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Ze blijft je altijd verassen 😍
Réalisé par Heloisa
Jessica•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voor de mooiste wimpers en wenkbrauwen moet je hier zijn! 😍😍
Réalisé par Heloisa
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
HELOISA 👏🏻IS 👏🏻QUEEN👏🏻OF👏🏻LASHES👏🏻
Réalisé par Heloisa
Vanessa•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Heloisa is de beste! altijd zorgzaam en doet haar werk met oog voor de details ook deed ze mijn wenkbrauwen! perfect!!! zelfs toen ik het besloot na mijn wimpers en ze deed het.met plezier Dit is de beste plek!