altijd leuk om naar Kimberly te gaan ,voor een lach en een praatje staat ze voor jou klaar en wat ze doet doet ze ook goed ...
Edith•il y a 20 jours
Avis vérifié
Nagels weer perfect gedaan en ook wenkbrauwen, Ik ga weer schitteren op vakantie 🏝️🏝️🏝️een echte aanrader voor wie zoekt naar kwaliteit en vriendelijke service ❤️
Réalisé par Kimberly•
Épilation des sourcils à la cireVoir plus...
Miranda•il y a 26 jours
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Super is heel vriendelijk en hele goede behandeling