Ik kom met een glimlach en mooie nagels buiten. Telkens exact de nagels die ik wil na overleg en suggesties van Kimberly.
Echt de ultieme driewekelijkse me-time waar ik met veel enthousiasme naar uitkijk
Kaat•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Zalig genoten van een uurtje verzorging door een lieve dame!
Ann•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Je voelt je onmiddellijk welkom en thuis. Je wordt gehoord en het resultaat is super!!
Martine •il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Al meermaals geweest voor nagels en wimpers. Altijd zeer tevreden van het resultaat! Ze is een kei in haar vak. Werkt heel hygiënisch en zorgvuldig. Weet wat ze doet. Toffe meid, toffe babbel! Proper salon! Echt een aanrader!
Chadia•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Ik kwam er voor de eerste keer. Ik ben tevreden buiten gegaan met een mooi kleurtje en een fijne babbel. Ik ga zeker terug.