Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
726 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Een vriendelijk onthaal met professionele aanpak! Een zeer persoonlijke begeleiding!
De hydrafacial was weer een zalig me momentje! Weer een fantastisch glowing gezichtje! Top!!!😍
De omgang was erg aardig en respectvol. Hoge positieve energie geven 🌷
Leuke,meevoelende babbel, kan best wat steun gebruiken. Marcel
Sofie en Anne zijn zeer warme mensen met het hart op de juiste plaats. Erg begaan met hun klanten. Je wordt daar echt in de watten gelegd. Ik heb het volste vertrouwen in hun professionele kwaliteiten. Ik ga er steeds met plezier naar toe en kom er volledig ontspannen buiten. Hun begeleiding voor mij is top wat betreft verzorgingsproducten en voedingssupplementen. Sinds ik een 3 tal maanden geleden ben gestart met de Rainpharma voedingssupplementen is mijn ontstekingsziekte onder controle. Ik kan dit adres iedereen aanraden. Je zal niet teleurgesteld worden.
74
1
74
75
76
113
76