Altijd een goed advies ,en super vriendelijk!een echte aanrader 👍🤗
Chris•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Altijd vriendelijke en positieve ontvangst
Anja •il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Echt een hartelijk ontvangst ,Super vriendelijke, goede uitleg en advies onder het genot van een kopje thee!
Voor mij was het een zeer positieve kennismaking!☺️
Sjeannette •il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Gisteren langs Harmonize geweest, om wat producten te halen.
Weer fijne uitleg gekregen.👍
Katia•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Super enthousiaste gastvrouw met kennis van zaken, steeds een q-time momentje voor mezelf waarvan ik zo geniet en de resultaten zijn fantastisch