Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

5,0
726 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Zeer vriendelijk, warm onthaal, goede uitleg.
Ik vond het super ! Jullie geven topservice ! Direkt welkom in de keuken van Sofie omdat er een beetje vertraging was. Zo lief, zo huiselijk, zo warm ! Dr. Liza Van Kerckhoven is zo’n vriendelijke, lieve dokteres. Ze geeft zoveel vertrouwen en rust. Ik had eerder bij jullie ook al een HIFU-behandeling en ook deze behandeling viel reuze mee. Sofie neemt haar tijd, je voelt je top verzorgd en in de watten gelegd. Ik voel me super goed bij Harmonize ! Groetjes, Nancy Dekkers
Super vriendelijk en steeds voor u klaar staan .
Ik vond het weer tip top in orde bij jullie altijd zo een warme hartelijke ontvangst ik denk dat iedere vrouw of man zich altijd speciaal voelt bij jullie want zo behandelen jullie mensen dus een dikke dank je wel 🙏😘
Zoals altijd nemen ze tijd voor u en hebben een luisterend oor. Ik heb deze steun echt nodig om de paar weken, zonder hun zou het mij niet lukken om op gewicht te blijven. Bedankt Sofie en Anne. Van een zeer tevreden klant.👍😘
51
1
51
52
53
113
53