Super vriendelijk onthaald en een aangename vlotte behandeling! Ik kom zeker terug.
Tine•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Heel vriendelijk onthaald en zeer professioneel behandeld!!!!
Veronique •il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijk en goeie uitleg gekregen over mijn behandeling 👍
Bell•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Het was weer een zeer fijne ontvangst! Ik was er voor een gelaatsverzorging en deze was weer top.
Carine•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Ik was 1 van de 10 winnaars van de pijnloze laserontharing. Zeer deskundig en in verstaanbare taal werd mij alles duidelijk uitgelegd wat me te wachten stond. En het was pijnloos ... dus meteen de tweede sessie vastgelegd.