Behandeling heel goed verlopen, heel aangenaam en vriendelijke persneel
Beata•il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Eerlijke evaluatie met duidelijkheid rond de te verwachten resultaten.
Andrea •il y a presque 2 ans
Avis vérifié
Goede ontvangst, zeer vriendelijk, goede info, mooie praktijk
Karin•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Weer een super behandeling gehad, waarbij de klant echt centraal staat. En als de behandeling nog niet meteen zo aanslaat als gewenst, wordt er gewoon kosteloos een nieuwe behandeling ingezet. Dat noem ik service!
Barbara•il y a environ 2 ans
Avis vérifié
Zoals altijd super vriendelijk en ge krijgt altijd goede raad. Nu het nog waarmaken hè. Maar dat moet ik natuurlijk zelf doen. Bedankt