Vriendelijk onthaal en goede uitleg gekregen 😉
Mijn eerste behandeling was heel goed
Lydia •il y a 16 jours
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Top. Ik voelde mij meer dan welkom. Sofie is superlief en gaf alle uitleg heel duidelijk.
Gwendy•il y a 17 jours
Avis vérifié
Vandaag voor de eerste keer langs geweest bij Harmonize. Sofie is een hele lieve enthousiaste dame. Heel fijn ontvangen, je voelt je helemaal op je gemak. Goed geadviseerd. Ik kijk uit naar de volgende behandeling 😊.
Ils•il y a 21 jours
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Super vriendelijk en goede uitleg. Zoals we gewend zijn bij harmonize
Betty•il y a 23 jours
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Super lief en vriendelijke personeel.duidelijk uitleg