Zeer vriendelijke kapster en tevreden van het resultaat!
Anonyme•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Heel lief voor kindjes en heel mooi geknipt! Top!!!
Nathalie•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Supertevreden van mijn snit! Ik werd vriendelijk ontvangen en kreeg meteen een koffietje aangeboden. Bovendien kreeg ik een professionele uitleg en werd er goed geluisterd naar mijn wensen. Gemakkelijk om online te boeken! Orphy is een lieve dame en zeker in voor een gezellig babbeltje. Zeker een aanrader!
Daphny•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Super en vlot, zeer tevreden!
Nadine•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Super fijn kapperbezoek! Het was mijn dochter haar allereerste knipbeurt en het ging supervlot. De kapster was heel geduldig en lief! Ik kom zeker terug!