Altijd heel erg gezellig en ik kom elke keer met prachtig haar buiten. 😊
Anne-Sophie •il y a 2 mois
Avis vérifié
Super vriendelijk! Ze geeft zeer goed advies alles wordt besproken met de klant zowel snit als kleur kortom de moeite waard om Hairsalonlia te bezoeken om de lekker koffie niet te vergeten ! Thx voor de fijne beleving 🫶
Rebecca •il y a 2 mois
Avis vérifié
Super goede kapster
Weet altijd wel iets leuk te maken van jouw haar
Men zusje is er heel blij mee!
Réalisé par Liana•Coupe femme
Elise•il y a 3 mois
Avis vérifié
Zeer vriendelijk en kent haar vak. Ben weer heel tevreden!