Ik ben telkens blij om naar deze kapper te komen. Ze zijn allemaal erg vriendelijk. Ik vind het fijn om met hen te babbelen. Mijn zoontje van 2,5 werd goed gerustgesteld en vond het een leuke ervaring. Vier sterren voor de sfeer owv sippe stagiares.
Réalisé par Diana•Coupe fille
C.•il y a 19 jours
Avis vérifié
Top, zoals altijd!!
Réalisé par Diana•Coupe garçon
Caroline•il y a 21 jours
Avis vérifié
Ik had heel gespleten haarpunten en ging er al vanuit dat ik eigenlijk met een korte coupe ging terugkomen. Maar ik had advies aan Diana gevraag en zij zei me dat het zonde moest zijn om voor een kort kapsel te gaan desondanks mijn haar er nog zo goed uitziet. Dus zeer tevreden klant aangezien ik uitstekend advies heb gekregen.
Réalisé par Diana•Coupe femme
Eva•il y a 21 jours
Avis vérifié
Ze zijn gewoon top! Vandaag van lang haar naar een kort kapsel en me happy. Bedankt Michèle. Maar ook de rest van het team. Jullie zijn fantastisch!
Réalisé par Michele•
Coupe femmeVoir plus...
Peggy•il y a 21 jours
Avis vérifié
Altijd een aangename ervaring bij Diana en Michelle. Deze dames weten wat ze doen!