Altijd zalig daar. Ik kom steeds heel gelukkig buiten en klaar om complimentjes te ontvangen 😉
Réalisé par Pari•
Mèches tête complète femmeVoir plus...
Katleen•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Ik heb een heel goede ervaring mert de kapsalon en ook met de kapster.ik duurf het voor iedere mensen aanbevolen.
Ik ben zeer tevreden!
Réalisé par Pari•Coupe femme
Anonyme•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Pari did the BEST job on my eyebrows. Honestly, the best shape they have been in a long time. I will definitely keep going back to her. Thank you Pari, 10/10!
Réalisé par Pari•Épilation des sourcils à la cire
Nikki•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Er was veel aandacht voor de persoon en er werd netjes gewerkt.