Het was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste. ik ben super tevreden met mijn kapsel en het advies.
Réalisé par Pari•Coupe femme
Stesmans•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Voor E.43,50 verwacht ik iets meer dan rap, rap, wassen knippen en drogen. Binnen een half uur stond ik weer buiten, nog geen kopje koffie of thee aangeboden.
Réalisé par Pari•Coupe femme
Dorien•il y a plus de 2 ans
Avis vérifié
Een aanrader!
Réalisé par Pari•Épilation des sourcils à la cire
Els•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Gewoon heel goed
Réalisé par Pari•Coupe homme
Andrë•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Heel prettige kapsalon en zeer goede en uitgebreide knipbeurt