De allerbeste plek om je te laten waxen in heel Antwerpen! Ik ben oprecht super tevreden over Nina, ik voel me heel casual op mijn gemak bij haar & het waxen verloopt echt pijnloos.
Soraya•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Super tevreden, zoals altijd!
Hiu•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Super service!!!
Karla•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Direct ontspannen bij het binnenkomen, vanwege het mooie interieur. Super vriendelijk, ik was daarom ook direct op mijn gemak! En het waxen zelf viel
heel goed mee qua pijn! Ik kom zeker terug!
Siham•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Super service en mega vriendelijk! Echt een aanrader :))