Eerste keer en ik kom zeker terug, doorbijten is de boodschap maar ze stelt je echt op je gemak 😍
Nicky•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Dankjewel 💐
Olena•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Een absolute verademing! Na mijn laatste waxbeurt heb ik 15j de moed bijeen zitten rapen om er opnieuw voor te gaan en nu vervloek ik mezelf dat ik zo lang gewacht heb. Lina is écht een absolute aanrader!
Anja•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Dankjewel Lina voor alweer een super service en fijne babbel 💞
Charlotte•il y a presque 4 ans
Avis vérifié
Topmadam, top service en all vegan! What's not to love?