Goeie verzorging en aangemaam persoon.
Een aanrader
Réalisé par Sophie•
Épilation du visage femmeVoir plus...
Christine•il y a 4 mois
Avis vérifié
Heel aangename ervaring waarbij er enorm wordt rekening gehouden met de wensen van de klant.
Réalisé par Sophie•Vernis semi-permanent mains
Karen•il y a 4 mois
Avis vérifié
Bedankt Sophiake voor de eerste aangename ervaring van mijn dochter met het gelaat. Fijn dat je de tijd nam om de zwarte puntjes nauwkeurig te verwijderen zodat ze naar huis kon gaan met een zuivere huis en een herboren gevoel :-)
Réalisé par Sophie•Soin du visage
Caroline•il y a 4 mois
Avis vérifié
Tot rust gekomen!
Réalisé par Sophie•Soin du visage
Nelleke•il y a 5 mois
Avis vérifié
Heel attent, ook wenkbrauwen geëpileerd. M’n huid voelt super goed aan.