Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
213 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Goeie verzorging en aangemaam persoon. Een aanrader
Heel aangename ervaring waarbij er enorm wordt rekening gehouden met de wensen van de klant.
Bedankt Sophiake voor de eerste aangename ervaring van mijn dochter met het gelaat. Fijn dat je de tijd nam om de zwarte puntjes nauwkeurig te verwijderen zodat ze naar huis kon gaan met een zuivere huis en een herboren gevoel :-)
Tot rust gekomen!
Heel attent, ook wenkbrauwen geëpileerd. M’n huid voelt super goed aan.