Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
119 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Heerlijke ontspanningsmassage gehad bij Dries. Je voelt je direct op je gemak in de lichte, rustige ruimte. De massage zelf was precies wat ik nodig had: een fijne balans tussen zacht en effectief. Een echte aanrader als je even uit je hoofd en terug in je lichaam wilt komen!
Geweldige masseur...zeer tevreden
De massage was een heel bijzondere ervaring. Het voelde alsof ik letterlijk aan het baden was in warme oliën, een diepe zachtheid en veiligheid vanaf het eerste moment. Dries voelde intuïtief meteen waar mijn lichaam spanning vasthield, zonder dat ik iets hoefde uit te leggen. Dat maakte dat ik mij volledig kon overgeven en ontspannen. De behandeling was bijna hemels. Na afloop voelde ik mij lichter, rustiger en als het ware herboren.Een prachtige ervaring die ik iedereen kan aanraden.
Echt een aanrader. Dries straalt een enorme rust uit en weet perfect de juiste druk te zetten. Ik kwam helemaal ontspannen buiten, een dikke merci!
Heel fijne omgang, luistert naar je noden en durft stevig te masseren!
3
1
3
4
5
21
5