Het is mijn eerste keer dat ik een laserbehandeling onderga en de ervaring is uitstekend geweest. Ik merkte al resultaat vanaf de eerste week en na twee sessies ben ik nog blijer met de veranderingen. Het personeel is erg vriendelijk en de service is geweldig. Ik zal zonder twijfel al mijn sessies hier afmaken.
Zeker een aanrader!
Réalisé par Alison•Épilation définitive
Lilimar Gutierrez•il y a 4 mois
Avis vérifié
Heel professionele behandeling.
Réalisé par Anna Klymenko•Beauté des pieds
eva•il y a 4 mois
Avis vérifié
excellent results as always and very friendly 🥰
Réalisé par Alison•Épilation jambes femme
Tia•il y a 5 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
I love my nails!! Anna did a great job. The manicure was done properly and the gel looks beautiful.
Réalisé par Anna•Vernis semi-permanent mains
Hiba•il y a 5 mois
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Een fijne en gezellige sfeer. Het allerbelangrijkste is dat hier mensen werken die hun vak echt goed beheersen. Daardoor is het resultaat altijd prachtig. Ze geven ook graag professioneel advies als je twijfelt over je keuze. In deze schoonheidssalon werken vriendelijke, prettige en zeer attente mensen 😌💚