Eerste keer dat ik in de zaak geweest ben. Zeer vriendelijk personeel, voelde me op m’n gemak. Pedicure is tip top gedaan! Ik kom zeker terug.
Réalisé par Yajaira•Brushing
Safae•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Ik ben naar buiten gegaan met een scheef geknipte froufrou. Na meer dan 10 keer te zeggen dat het nog steeds absoluut niet recht was én nadat het elke erger werd, heb ik het opgegeven. Er zit minstens een cm verschil op...
Réalisé par Yajaira•Coupe femme
Lies•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
Super tevreden!
Afspraak begon mooi op tijd, goeie haarproducten en brushing was echt top!
Goed droog, perfect volume en stijling.
Prijs-kwaliteit echt een aanrader!
Réalisé par Yajaira•Brushing
Nathalie•il y a environ 3 ans
Avis vérifié
goede kapster en aangename service
Réalisé par Yajaira•Coupe femme
Ana•il y a plus de 3 ans
Avis vérifié
Als ik naar DLuxe hair salon ga, kom ik altijd blij naar buiten. Mijn haar wordt met liefde behandeld, ze is ervaren en weet wat ze doet. De sfeer is altijd top en gezellig. AANRADER! 👏🏾