Amazing service !
Detailed cleansing facial following hygiene rules !
Totally worth the price and even more than that !
For me deserves more than 5 stars !
Thank you !
Réalisé par Katia•Soin du visage
Apostolia•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Heerlijk. Opnieuw een geweldige gelaatsbehandeling ontvangen, dit keer van de specialiste van wie ik de naam niet kan schrijven *:) Topkwaliteit in service, materialen en producten, zeer aangename en bekwame dames en een absolute aanrader! ♡
Réalisé par Katia•Soin du visage
Zoë•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Heel vriendelijke vrouwen. Professioneel. En aangename omgeving, rustgevend.
Réalisé par Katia•Soin du visage
Marijke•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
Ik heb een facial laten doen en het was een van de meer aangename ervaringen die ik heb gehad. De dames zijn allemaal zeer behulpzaam en vriendelijk, dat er Spaans werd gesproken was zeker geen probleem voor mik!
Réalisé par Katia•Soin du visage
Joanna•il y a plus de 6 ans
Avis vérifié
It was a good facial treatment, very complete and not expensive. Will do it again for sure.