Heel goede gezichtsbehandeling, mijn huid straalde. Ik kom zeker terug!
Soin du visage
Karen•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Zeer vriendelijke dame,
Heeft alles uitgelegd wat ze deed.
Was een ontspannende treatment.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Dank u
Microdermabrasion
Patricia•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Super vriendelijke dame ze heeft goed mijn gezicht gereinigd ze nam tijd voor de zwarte punten en gaf voor elke stap een uitleg en als je aan haar iets vroeg ivm gezicht wist ze me een duidelijke en goede uitleg te geven. Raad de facial echt aan
Soin du visage
Nadia•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Zálige ervaring! Voor het eerst had ik het gevoel écht een dieptereiniging gehad te hebben. Voir herhaling vatbaar.
Soin du visage
Marianne•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Wow, Yanina is ongelooflijk lief, professioneel en vriendelijk. Zij bekijkt elke klant individueel en neemt haar tijd om u zo goed mogelijk te helpen. Ik ben bij haar alleen 3 keer geweest en ik zie nu al enorme verbetering. Super bedankt!