Super behandeling. Ik ben altijd tevreden van deze salon.
Soin minceur
Anonyme•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
👍🏼👍🏼👍🏼
Réalisé par Katia•Soin du visage
Anonyme•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Mooi salon met vriendelijke medewerkers. Er was wel geen toiletpapier bij het toilet maar op vraag heb ik dit meteen gekregen. De dame die gemasseerd heeft was duidelijk verkouden (ze moest meermaals een hand los laten om haar neus te snutten) maar met al die olie is d an je handen ontsmetten niet echt mogelijk.. dit deed echter geen inbreuk om de aangename ervaring. Ik heb ervan genoten!
Massage relaxant
Nikita•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
We hadden geboekt om 17h, de massage begon om 17.40h :((, ‘de massage’ zelf was eerder een insmeren van massageolie dan wel een degelijke massage!! Geen aanrader en niet voor herhaling vatbaar. Spijtig want de locatie is geweldig, ook zag het salon er professioneel uit
Massage relaxant
Raphaelle•il y a presque 5 ans
Avis vérifié
Stipt, zeer goede massage.
Kwam helemaal relaxed buiten