Eerste keer dat ik er kwam en het was een geweldige rustgevende massage
Massage relaxant
Brigitte•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Ik ben zeer tevreden van de bahandeling. Het was echt aangenaam. Mijn gezicht was netjes en grondig verzorgd. Aangename salon met vriendelijke personeel. Zij spreken goed Nederlands. Een aanrader.
Réalisé par Katia•Soin du visage
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Super lieve mensen. Je wordt er zo vriendelijk onthaald en voelt je er meteen op je gemak. Ik heb een wimperlifting laten doen en nog nooit zo tevreden geweest in mijn leven. Katia was zeer professioneel, zorgzaam en super vriendelijk. Ik kom zeker terug!!
Réalisé par Katia•Permanente de cils
Barbara•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Het was aangenaam maar van een gesprek dat ging moeilijk alleen engels of spaans