Beste schoonheidssalon van antwerpen! goede pedicure, nette salon en lieve dames.
Anne•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Ik vond het heel relax en jullie waren heel 🥰 viv (10j.)
sofie•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Top!
Sien•il y a environ 1 an
Avis vérifié
I had the worst experience ever and I go very often to beauty salons- stay away from this one they are thieves !!!!!
I booked an appointment for manicure and pedicure and I came 4 minutes late since it was my first time and couldn’t find location straight away so this Nina said she cannot do my pedicure but refused to give me my money back for the pedicure I have NOT received she also wouldn’t give me a paper proving she didn’t do it so I couldn’t even ask treatwell for my money back!!!
Chaim•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Wat een fijne ervaring, zeer vriendelijk en gedreven personeel. Met passie en zorg werden de behandelingen uitgevoerd. Dank je wel ! Inge