schitteren zoals de eerste keer. ik zal blijven komen
Réalisé par Kiani
Pilar Asensio•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Super relaxte en gezellige sfeer, je word echt behandeld als een ster!
Réalisé par Carla
Sarah•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Warm ontvangst en goede begeleiding tijdens de behandeling.
Réalisé par Rebecca
Lisa•il y a presque 7 ans
Avis vérifié
Super vriendelijk personeel. Terwijl ik nog even moest wachten omdat ik te vroeg was bood ze me een drankje en snackje aan. Tijdens de behandeling legde ze alles duidelijk uit en voelde ik me zeer op mijn gemak. Ik was ook erg tevreden over het resultaat. Ik raad dit salon zeker aan.