Zoals altijd een zeer aangename ervaring in dit salon. Ik kreeg ook een duidelijke uitleg over wat de behandeling doet en wat ik als resultaat mag verwachten .
Réalisé par Carla
Sofie•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Mijn favoriete salon! Ze zijn stipt, professioneel en super vriendelijk. Ik stap altijd volledig onspannen en met een goed gevoel buiten.
Réalisé par Carla
Laura•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Heel vriendelijk en verzorgd
Réalisé par Kiani
Lio•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Heel fijne ervaring!
Réalisé par Carla
Anonyme•il y a presque 6 ans
Avis vérifié
Een fantastische pedicure gehad! Mijn voeten waren vol kloven en niet om uit te zien! Carla heeft een zeer grondige pedicure gedaan, en daarnaast nog heel wat tips gegeven. Geweldig salon, geweldig team, geweldige ervaring! Klasse