Vriendelijk dames maar mijn eelt is helemaal NIET GRONDIG weggehaald.
Hier kom ik niet meer terug.
Anoniem•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Nice and clean.
Szilvia•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Uitgebreide pedicure, vriendelijk en mooi resultaat.
Ellen•il y a presque 3 ans
Avis vérifié
Ik ging reeds enkele keren naar dit salon. Hoewel de gellak ook dit keer goed werd uitgevoerd, was de medewerkster niet erg hartelijk. Ze vroeg me hoe laat het was en verdween af en toe uit de behandelingsruimte zonder enige uitleg.