Super tevreden, keer op keer! 🌟
Ik ben zó blij met de service hier! Mijn nagels zijn telkens weer super mooi gedaan – echt tot in de puntjes verzorgd en altijd met oog voor detail. 💅
Ook mijn powderbrows zijn prachtig! Ik krijg regelmatig complimenten over hoe natuurlijk ze eruitzien. Het waxen van mijn wenkbrauwen is altijd on point! Mooi natuurlijk. 👁️✨
Kortom: absolute aanrader! Siska is professioneel, vriendelijk en met zichtbaar liefde voor het vak. Geen wonder dat ik blijf terugkomen! ❤️
Tine•il y a 11 mois
Avis vérifié
Zeer tevreden. Mijn nagels zijn nog nooit zo mooi gedaan :)
Réalisé par Siska•Manucure au gel de construction
Vicky•il y a 11 mois
Avis vérifié
Telkens opnieuw kom ik buiten met een prachtig resultaat. Siska straalt rust uit en neemt echt de tijd om naar je wensen te luisteren. Ze zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt, en je merkt dat ze werkt met oog voor detail en passie voor haar vak!
Charlotte•il y a environ 1 an
Avis vérifié
👌🏽
Cristiana•il y a environ 1 an
Avis vérifié
Steeds heel mooie super verzorgde nagels en
mooi in vorm gebrachte wenkbrauwen .
Steeds een plezier om naar de volgende afspraak te gaan.
Mercikes Siska.