Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,6
3161 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Hoi!!! Ik hou van zijn werk, hij is super, bleef nikkel, adviseert aan de top en elke afspraak heeft altijd nieuwe dingen of originaliteit en dat is zeer merkbaar!!! Ik raad aan om naar najoua te gaan, het is geluk en een warm welkom en altijd prachtige nagels ......”
Een beetje hallo om je te zeggen dat in de vier jaar dat ik je vertrouw, ik nog nooit teleurgesteld ben geweest... LEES VERDER"
Excellente service , un travail magnifique une tenue impeccable, mes ongles tiennent 5 semaines 🥰
L'esthéticienne ne semblait pas très expérimentée.
Naar het Bulles de beauté Instituut gaan betekent een kleine pauze nemen van het dagelijkse leven en plezier maken met NAJOUA . Ik beveel zijn zorg en deze gastvrije en zeer aangename plek ten zeerste aan. Je kunt er met je ogen dicht naar toe gaan, je zult altijd tevreden zijn met de zorg die zij je geeft, met plezier en professionaliteit.