Echt niks op aan te merken! Sirlene is een super lieve dame die haar werk perfect doet. De leuke babbel kreeg ik gratis erbij 😊
Réalisé par Sirlene•Épilation du visage femme
Charlotte•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Prima behandeling
Réalisé par Sirlene•Épilation du maillot brésilien
Liesbeth•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Een zeer professionele behandeling! Zeker de moeite waard om vanuit Nederland naar toe te komen.
Alle haartjes tot de laatste toe weg met veel zorgvuldigheid en precisie.
Dank je wel voor de goede zorgen Sirlene
Réalisé par Sirlene•
Épilation du maillot brésilienVoir plus...
Charlotte•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Perfecte behandeling! Ik kom zeker terug!
Réalisé par Sirlene•
Epilation hommeVoir plus...
Anonyme•il y a plus de 4 ans
Avis vérifié
Voir la réponse du salon...
Sirlene stelt je van de eerste keer op je gemak. Ze is zeer aangenaam in gesprek, waardoor je amper iets voelt van het waxen. Ze is zeer goed in haar werk en hierdoor blijf ik teruggaan.