In 1 woord perfect. Lieve madam en heb weer mooie voeten.
marjoke•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Ik ga nu al bijna een jaar naar Body Treats voor pedicure en het epileren en verven van de wenkbrauwen en ik ga altijd tevreden buiten. Met dank aan Marleen die zeer vriendelijk en efficiënt is.
Leliane•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Aangename sfeer, heel netjes en een vriendelijke dame. Ik ga zeker nog eens terug.
Anonyme•il y a environ 8 ans
Avis vérifié
Zéér vriendelijke dame. Zéér goede uitvoering van zowel de nek, hoofd als rugmassage. Ik kom zeker terug!
Mathias•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
Zoals altijd vriendelijke ontvangst en professionele behandeling. Ik kom er graag en ga graag terug.