De pedicure fan-tas-tisch, me voeten zijn zo zacht geworden😍. Ik vond Lieze echt top zoals altijd ze waarschuwt je altijd voordat ze iets gaat doen en maakt altijd wel een praatje met je wat de service ook beter maakt❤️
Beauté des pieds
Melissa•il y a 12 mois
Avis vérifié
Goed verlichting want sommige plaats waren nog haartjes;-) voor de rest prima :-)
Epilation femme
Anushka•il y a 12 mois
Avis vérifié
Altijd heel tevreden van Tamara! Echt een toppertje! 🩷