Goede ontvangst.
De gelaatsbehandeling was zeer aangenaan en vakkundig uitgevoerd.
Voor herhaling vatbaar.
Soin du visage
Marleen•il y a 3 mois
Avis vérifié
ik ben altijd tevreden over Blue Sage. inmiddels de 2e keer bij Tamara. De volgende keer vraag ik weer naar haar. Zij luistert naar je en zorgt dat je kan genieten van de behandeling.
Réalisé par Tamara•Soin du visage
Barbara•il y a 3 mois
Avis vérifié
Alles prima
Aangename massage
Réalisé par Nuray•Massage des tissus profonds
Joris•il y a 3 mois
Avis vérifié
Zoals altijd goede service, werk was heel goed gedaan❤️