Ik had al het genoegen gehad om Joyce te ontmoeten tijdens een wimperverlenging, een paar jaar geleden. Ik was erg blij met het resultaat, zijn professionaliteit en zijn vriendelijkheid. Vandaag was ik op zoek naar een nieuwe schoonheidsspecialiste en ik dacht automatisch aan haar en ik heb er geen spijt van. Joyce is een persoon die altijd zo lief, vriendelijk en attent is en ik ben blij met mijn manicure. Bedankt
Réalisé par Joyce
Dominique•il y a plus d’un an
Avis vérifié
tweede keer dat ik hier kom en weeral een super ervaring! Joyce & Roxanne kennen hun vak en nemen hun tijd met jou. Mijn gezicht is glad en mijn wenkbrauwen zijn super mooi geshaped. Mijn wimpers zijn weer top gedaan. Super bedankt alletwee!
Réalisé par Joyce
Gail•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Heel aangename behandeling, rustige sfeer mooi salon .
Verwarmde ligstoel zalig om te ontspannen , je bent daar in goede handen met fantastische producten.
Réalisé par Joyce
Anny•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Een echte aanrader!
Réalisé par Joyce
Frank•il y a plus d’un an
Avis vérifié
Geweldige eerste ervaring met wimperextensions. Roxane was heel attent en gaf veel uitleg over de procedure en nazorg.