De zaak is heel klein en zeker niet ingericht voor alle faciliteiten die ze aanbieden, kapsalon, nagels,epilleren, kleuren enz... alles gebeurt in dezelfde plaats. Om mijn wenkbrauwen te eppileren zat ik in een kappersstoel nie echt aangenaam.
Réalisé par Iryna•Épilation des sourcils à la cire
Manuela•il y a 3 mois
Avis vérifié
I am always happy with my pedicure at Flamingo.
Réalisé par Nataliia•Beauté des pieds
Anna•il y a 3 mois
Avis vérifié
Ik dacht dat er met wax of draad ging gewerkt worde. Was met pinzetten dus er bleven wel heel wat klein haartjes.
Réalisé par Nataliia•Épilation des sourcils à la cire