Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,6
1144 avis

Filtrer par type de service

Filtrer par commentaires

Service

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Very good service, Iryna was super friendly
Nice results!
De zaak is heel klein en zeker niet ingericht voor alle faciliteiten die ze aanbieden, kapsalon, nagels,epilleren, kleuren enz... alles gebeurt in dezelfde plaats. Om mijn wenkbrauwen te eppileren zat ik in een kappersstoel nie echt aangenaam.
I am always happy with my pedicure at Flamingo.
Ik dacht dat er met wax of draad ging gewerkt worde. Was met pinzetten dus er bleven wel heel wat klein haartjes.
5
1
5
6
7
170
7