Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
629 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Enorm genoten van de gezichtsbehandeling en je voelt je er direct op je gemak!
alles volledig in orde
Ontspannen en relax Aangenaam en steeds professioneel
Daisy is een zeer aardige en sympathieke dame . Altijd te vinden voor een leuke babbel maar vooral iemand die haar vak kent 👍👍
Steeds vriendelijk en luisterend oor
46
1
46
47
48
83
48