Les avis sont écrits par les clients après leur visite.

4,9
629 avis

Filtrer par commentaires

Filtrer par note

Note
Filtrer par note

Avis vérifiés

Rédigé par nos clients, pour que vous sachiez à quoi vous attendre dans chaque salon
Echt een hele fijne en leuke sfeer.Top vrouw!
het is een plezier om daar een behandeling te laten doen
Weer een leuke babbel en prachtige nagels. Ons Daisy is een toppertje👍🏻
Heel vriendelijke dame die haar klanten met veel plezier en ervaring verder helpt. Ik voelde me zeer gerust in haar salon.
Zeer tevreden.
34
1
34
35
36
83
36